Sunday, April 22, 2007

Euroopa tegi USAle ära



Rahvusvahelise Valuutafondi IMF prognoosi järgi ületab euroregiooni majanduskasv sel aastal Ühendriikide oma ja seda esimest korda pärast 2001. aastat.
IMF ennustab, et euroregiooni majandus kasvab sel aastal 2,3 protsenti ning USA-s jääb majanduskasv 2,2 protsendi tasemele kuigi alles septembris prognoositi USAle 2,9-protsendist tõusu ning euroregioonidele 2-protsendilist majanduskasvu. Siiski.. järgmiseks aastaks ennustatakse olukorra kujunemist vastupidiseks, sest euroregiooni majanduskasv võib jääda paigale ja USA oma kerkida 2,8 protsendini.

4 comments:

siret said...

Ma ei tea.. see peaks küll tõestama, et EL ei ole nii võimetu midagi mis majandusse puutub.

Enno said...

Kes dollarikursse on jälginud, siis ei tule erilise üllatusena, et hetkel U.S.A majandus natuke lonkab, aga ma kaldun arvama, et poliitilised põhjused mõjutavad üsna tugevalt neid arenguid.
Ka järgmise aasta ennustus ma arvan, et peab paika, dollari madal kurss on ekspordi jaoks siiski üsna kasulik tegur.

Mitte, et tegemist hea uudisega poleks, aga...

Vihjeks, mis siit edasi peaks tulema: Kus on ilgelt suur rahvaarv ja majanduskasv veel pealekauba?

Kris said...

Ääretult tore uudis ju! Eriti minu jaoks, kuna ma olen üks väga USA-vastane tegelane.
Üritan olla tolerantne, kuid Euroopa Liit on minu soosingu nüüdseks juba ammu võitnud.

Karl said...

Euroopa majandus tugevnebkogu aeg väikses tempos. Meie eelis on stabiilsus. Ma mäletan erdealt, kui kunagi oli dollaril ja kroonil sama kurss. Praegu on dollari hind umbes neljandiku võrra langenud, aga euro jälle väikselt tõusnud. Euro on tugev sümbol.